بنتونیت
وبلاگ مهندس زحمتکش
تخصصی(عمران )-عمومی
درباره وبلاگ


سلام من فریمان هستم به وبلاگم خوش آمدید در صورت هر گونه سوال یا در خواست به ایمیل من پیام بگذارید zahmatkesh2@yahoo.com در ضمن از آقای مهندس جعفرزاده در خصوص فرستادن اکثر موضوعات این وبلاگ تشکر میکنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 1:54 :: نويسنده : رضا زحمتکش

این ماده كه از صخره و یا سنگPULVERISED ROCK استخراج شده از خاكسترهای آتشفشانی است و دارای درصد بالایی از املاح (مینرال) رس است. بنتونیت در تماس با آب تا حدود 30 برابر حجم اولیه خود آب جذب نموده و منبسط می گردد. محصول به دست آمده دارای شكل ژله مانند بوده و به صورت سد كننده نفوذ و گذر آب عمل می كند. از این ماده برای جلوگیری از نشت آب در زیر زمینهای موجود، استخرها، مخازن آب، حوضچه ها، كانالهای آبیاری، سدها و تأسیسات مشابه استفاده می شود. هنگام مصرف بنونیت می توان آن را به صورت خشك كه در درون حفره ها و منافذ سطوح قرار داده می شود و یا به صورت ژل، به كار برد.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 287383
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


دريافت كد در بهاربيست

<-PollName->

<-PollItems->

خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست